Gastro SZEF - sprawdzaj bieżący stan zasobów w oparciu o dokumenty zakupu oraz zrealizowaną sprzedaż. Korzystaj z wielu praktycznych analiz i raportów.
Gastro SZEF jest programem do prowadzenia gospodarki magazynowej firmy. System zapewnia dostęp do analiz i raportów, które wspierają bieżącą pracę kierownictwa oraz pomagają w podejmowaniu decyzji o charakterze strategicznym. Przejrzysta konstrukcja programu pozwala na łatwą, intuicyjną i swobodną pracę z profesjonalnym narzędziem wspomagającym zarządzanie magazynem. Dzięki synchronizacji z system Gastro POS, dane widoczne w programie są zawsze aktualne i dają podgląd w realne stany magazynowe. Wyliczenia kontrolowane są na podstawie zużycia surowców opierających się na zdefiniowanych wcześniej recepturach i danych o sprzedaży.
Synchronizacja z programami finansowo-księgowymi umożliwia eksport dokumentów. To oszczędność czasu – nie potrzeba wprowadzać danych z tego samego dokumentu do dwóch różnych programów. Dodatkowo, Gastro SZEF umożliwia wystawiania faktur, dzięki czemu pracownicy zyskują więcej czasu na przyjmowanie nowych zamówień. To pozwala na zwiększanie dochodów lokalu.
Jako narzędzie wspomagające manadżera/właściciela, oprogramowanie Gastro SZEF umożliwia nadawanie uprawnień, definiowanie promocji, cen czy przekazywanie komunikatów widocznych w Gastro POS. W szybki i łatwy sposób, z poziomu zwykłego komputera, można ustalić happy hour, stworzyć nową promocję, system lojalnościowy czy przesłać pracownikom wiadomość, nie odchodząc od ekranu swojego laptopa.